På denna webbplats använder vi cookies.
Genom att fortsätta vara inne på webbplatsen godkänner du hur vi använder cookies. Här får du mer information och vilka inställningar du kan göra

Chatta direkt med Swedavias kundtjänst

2016-01-26, kl. 09:00

Chatta direkt med Swedavias kundtjänst via webben!

Nu blir det smidigare och enklare att få svar på dina frågor tack vare den nya chattfunktionen. När du besöker en av Swedavias 11 webbplatser och knappen ”Chatta med oss” syns nere till höger på webbsidan – då vet du att en kundtjänstmedarbetare är redo att hjälpa dig. Klicka på knappen och skriv in din fråga i dialogrutan.

– Chatten blir ytterligare en viktig kontaktväg in till oss där resenärer snabbt och effektivt kan få svar på sina frågor och få veta mer om exempelvis flighter och flygplatsernas mat- och shoppingutbud, säger Annika Persson Kvarnbergs, chef print och digital produktion.

– Resenärerna kan i lugn och ro sitta hemma och ställa sina frågor till oss. När vi blivit lite varma i kläderna så kan varje person på vår kundtjänst chatta med upp till tio personer var samtidigt, säger Therese Wilson, chef för Swedavias kundtjänst.

Chatten är öppen dagligen mellan kl. 07.00 och 19.00, därmed täcker Swedavias kundtjänst in tidsspannet för de flesta flygningarna i Sverige.

Precis som förut kontaktar du kundtjänst även via telefon, Facebook, Twitter, e-post, fax eller brev.