På denna webbplats använder vi cookies.
Genom att fortsätta vara inne på webbplatsen godkänner du hur vi använder cookies. Här får du mer information och vilka inställningar du kan göra

Kontakta kundtjänst för Brommas parkeringar

Kundtjänsten för Bromma Stockholm Airports parkeringar koordinerar arbetet på flygplatsens parkeringsytor. Den är öppen dygnet runt, året om. Av dem får du svar på frågor som rör parkeringen på Bromma Stockholm Airport, till exempel vägbeskrivning och prisuppgifter. De hjälper också till med guidning av webbokning per telefon men utför inte själva bokningen åt dig.

Behöver du hjälp vid in- och utfart eller vid betalautomaterna? Tryck på knappen, som finns vid varje infart, utfart och betalautomat, så får du prata med någon från parkeringens kundtjänst via en högtalare.

Kontakt Bromma Stockholm Airports parkering

Telefon: 010-109 68 06

E-post: parkering@swedavia.se

Registreringsnumret läses av

För att underlätta betalning och passering vid in- och utfart läser vi av registreringsnummer både vid in- och utfart. Det är därför viktigt att du ser till att registreringsskylten är läsbar även på vintern.

Parkeringsvärdar på plats

Parkeringsvärdar ronderar på parkeringsområdena för att lösa dina eventuella problem som enklare tekniska åtgärder, kontroll av platstillgång och 24-timmarsservice. Prata med dem eller kontakta kundtjänst om du behöver hjälp.

Kameraövervakning och patrullerande personal

Det är säkert att parkera på Bromma Stockholm Airport. Samtliga in- och utfarter på parkeringarna är kameraövervakade och alla parkeringsytor patrulleras av personal från Swedavia och flygplatsens bevakningsentreprenör.

Lågprisparkeringarna är inhägnade med staket, är väl upplysta och har dessutom förstärkt kameraövervakning. 

Glöm inte att låsa och tömma din bil 

Swedavia tar inte ansvar för stöld av eller skada på fordon eller egendom som finns i fordon som uppställs på Swedavias parkeringsplatser.