På denna webbplats använder vi cookies.
Genom att fortsätta vara inne på webbplatsen godkänner du hur vi använder cookies. Här får du mer information och vilka inställningar du kan göra

Nya webbplatser för våra kunder

2012-03-26, kl. 01:00

Idag lanserar Swedavia elva nya flygplatswebbar och en ny koncernwebb för att kunna erbjuda ännu bättre service, nya tjänster och tydligare mervärde till våra kunder, partners och samhällsintressenter.

 

Våra nya webbplatser är målgruppsanpassade, vilket innebär att våra elva flygplatswebbplatser i första hand vänder sig till resenären, medan vår koncernwebb, swedavia.se, riktar sig till andra kunder, partners och samhällsintressenter till Swedavia.

Grundtanken är att det ska vara enkelt att hitta och interagera med våra webbplatser. Service och mobilitet har varit i fokus när vi utvecklat de nya webbplatserna.

- Vi tar ett stort och nytänkande steg framåt med våra nya webbplatser, som gör oss tillgängliga för våra kunder i de flesta situationer, oavsett om kunden använder laptop, surfplatta eller smartphone. Vi har lagt vårt fokus på att göra webbplatserna användarvänliga och relevanta för våra målgrupper och samtidigt kommersiellt attraktiva. För oss är det viktigt att våra resenärer, partners och samhällsintressenter nås efter olika behov och kundsituationer i vårt snabbt föränderliga samhälle. När vi nu lanserar nya webbplatser gör vi det som Ett Swedavia, där alla flygplatser hänger ihop samtidigt som vi utvecklar vår affär och kundnöjdhet genom ännu bättre service, nya tjänster och tydligare mervärde genom våra digitala kanaler, säger Michael Persson Gripkow, Marknadsdirektör på Swedavia.

Vid frågor eller synpunkter om Swedavias nya webbplatser, kontakta Digital Services på digital.services@swedavia.se.