
Funktionsnedsättning
{{vm.ProductName}}
{{vm.ProductLabel}}
Just nu: {{vm.getDiscountPercent(parkingPriceComparison)}}% rabatt vid förbokning
{{renderPriceString(vm.TotalPrice)}} kr
-

Elbil
{{vm.ProductName}}
{{vm.ProductLabel}}
Just nu: {{vm.getDiscountPercent(parkingPriceComparison)}}% rabatt vid förbokning
{{renderPriceString(vm.TotalPrice)}} kr
-
Frågor och svar
Vanliga frågor
P1 Långtid
Vid infarten med betalkort.
P2 Långtid med motorvärmare
Vid infarten med betalkort.
P3 Hämta & lämna
Kort eller kontantbetalning via automater på området eller via Easypark-app eller sms enligt anvisningar vid automaten.
P5 Hämta & lämna
Kort eller kontant via automat på parkeringsområde eller via Easypark-app eller sms enligt anvisningar vid automaten.
Nej. Eftersom ditt betalkort används som in- och utpasseringskort i systemet kan endast en bokning per betalkort och fordon registreras i taget.
Nej. Däremot finns det avtalsparkering för antingen sex månader eller ett år.
Nej, samma priser gäller för personer med funktionsnedsättning som en person utan funktionsnedsättning.
Tryck på telefonknappen vid bomutfarten vid området så får du hjälp.
Glöm inte att låsa och tömma din bil
Swedavia tar inte ansvar för stöld av eller skada på fordon eller egendom som finns i fordon som uppställs på Swedavias parkeringsplatser.
Samtliga parkeringsytor ronderas av vaktbolag dygnet runt alla dagar samt att Swedavias medarbetare dagligen rör sig på parkeringsytorna.