På denna webbplats använder vi cookies.
Genom att fortsätta vara inne på webbplatsen godkänner du hur vi använder cookies. Här får du mer information och vilka inställningar du kan göra

Försenat bagage

Har ditt bagage blivit försenat? Då kontaktar du ditt flygbolags marktjänstbolag, det vill säga de som hanterar bagaget på flygplatsen.

SAS, BRA och Aviator har diskar i terminalen som är bemannade vid avgångar. Aviator har även en disk vid utrikes bagageband och BRA har ett servicecenter i incheckningshallen.

Du kan också kontakta bolagen på telefon eller e-post.

SAS

Flygbolag:
SAS
Tuifly Nordic
AIS Airlines
Corendon Airlines
Adria Airlines 
Wings of Lebanon 

Telefon: 0771-22 42 43
E-post: bag@sas.se

BRA

Flygbolag:
BRA

Telefon: 040-660 29 23

Aviator

Flygbolag:
Norwegian
Wizz Air
Thomas Cook Airlines Scandinavia
Primera Air 

Telefon: 040-613 11 90 (öppettider måndag–söndag 08.00–12.00)
E-post: baggage.mmx@aviator.eu