På denna webbplats använder vi cookies
Genom att fortsätta vara inne på webbplatsen godkänner du hur vi använder cookies. Här får du mer information och vilka inställningar du kan göra
{{importantAnnouncement.HeadLine}}
{{importantAnnouncements[0].HeadLine}}
{{importantAnnouncement.HeadLine}}
Uppdaterad: {{importantAnnouncement.LastUpdated}}

{{importantAnnouncement.Body}}

Malmö Airport Parkering

Långtidsparkering (P1) 399 kr/vecka
Express inomhus (P4) 699 kr/vecka

Erbjudandet gäller när du förbokar och parkerar under perioden 9 juni – 28 augusti. Passa på att förboka din parkering nu, då det är ett begränsat antal parkeringsplatser. Prisexemplet ovan avser 8 dygn. Boka senast dagen innan planerad infart.

På Malmö Airport parkerar du inom flygplatsområdet och så nära ditt flyg du kan komma. Passa på att boka parkering i förväg så är du garanterad en plats.

Express inomhus

Obs! Parkeringshuset är stängt mellan 19 juni och 12 juli på grund av städning och måleriarbeten. Under den här tiden kan du inte heller ladda din bil.

2-3 minuters promenad till Terminal

Express utomhus

3 minuters promenad till Terminal

Långtidsparkering

3 minuters promenad till Terminal 

Prislista parkering

Express inomhus

Obs! Parkeringshuset är stängt mellan 19 juni och 12 juli på grund av städning och måleriarbeten. Under den här tiden kan du inte heller ladda din bil.

Express inomhus är en bekväm lösning för dig som vill parkera inomhus i direkt anslutning till terminal. Säkerheten är hög och vi har både kamera och patrullerande bevakning av säkerhetspersonal. Detta är ett snabbt och smidigt parkeringsalternativ för barnfamiljen, weekend- och affärsresenären. Förboka din parkering idag för garanterad plats och pris.

Express inomhus P4

– Direkt anslutning till terminalen

– Maximal höjd vid in- och utfart 2,30 meter

Pris

Timme: 40 kr
Dygn: 270 kr
Vecka: 1 890 kr

Prislista parkering

Express utomhus

Express utomhus är en bekväm och prisvärd lösning för dig som vill parkera utomhus i direkt anslutning till terminal. Säkerheten är hög och vi har kamera och patrullerande bevakning av säkerhetspersonal. Detta är ett snabbt och smidigt parkeringsalternativ för barnfamiljen, weekend- och affärsresenären. Förboka din parkering idag för garanterad plats och pris.

Express Utomhus – P2

– Direkt anslutning till terminalen

Pris

Timme: 30 kr
Dygn: 210 kr
Vecka: 1 050 kr

Prislista parkering

Långtidsparkering

Förboka plats på vår populära och prisvärda långtidsparkering. Säkerheten är hög, området är inhägnat och har patrullerande bevakning. Förboka din parkering idag för garanterad plats och pris.

Långtidsparkering P1

– 3 minuters promenad till terminalen

Långtidsparkering P3

– 3 minuters promenad till terminalen

Pris

Timme: 20 kr
Dygn: 180 kr
Vecka: 475 kr

Prislista parkering

Hämta och lämna 

När du ska hämta eller lämna någon väljer du Hämta och lämna-parkeringen. Parkeringen ligger omedelbart till vänster om parkeringshuset framför terminalen.

Pris

0-15 minuter: Gratis
16-60 minuter: 30 kr
Efter 60 minuter: 30 kr per timme

Kundtjänst Malmö Parkering

Telefon: 010-109 68 10
E-post: parkering@swedavia.se

Kundtjänsten för Malmö Airports parkeringar koordinerar arbetet på flygplatsens parkeringsytor. Den är öppen dygnet runt, året om. Av dem får du svar på frågor som rör parkeringen på Malmö Airport, till exempel vägbeskrivning och prisuppgifter. De hjälper också till med guidning av webbokning per telefon men utför inte själva bokningen åt dig.

Behöver du hjälp vid in- och utfart eller vid betalautomaterna? Tryck på knappen, som finns vid varje infart, utfart och betalautomat, så får du prata med någon från parkeringens kundtjänst via en högtalare.

Hantera bokning

Här kan du enkelt ändra och hantera din parkeringsbokning

Hantera din bokning

Långtidsparkering (P1) 399 kr/vecka
Express inomhus (P4) 699 kr/vecka

Erbjudandet gäller när du förbokar och parkerar under perioden 9 juni – 28 augusti. Passa på att förboka din parkering nu, då det är ett begränsat antal parkeringsplatser. Prisexemplet ovan avser 8 dygn. Boka senast dagen innan planerad infart.

På Malmö Airport parkerar du inom flygplatsområdet och så nära ditt flyg du kan komma. Passa på att boka parkering i förväg så är du garanterad en plats.

Express inomhus

Obs! Parkeringshuset är stängt mellan 19 juni och 12 juli på grund av städning och måleriarbeten. Under den här tiden kan du inte heller ladda din bil.

2-3 minuters promenad till Terminal

Express utomhus

3 minuters promenad till Terminal

Långtidsparkering

3 minuters promenad till Terminal 

Prislista parkering

Express inomhus

Obs! Parkeringshuset är stängt mellan 19 juni och 12 juli på grund av städning och måleriarbeten. Under den här tiden kan du inte heller ladda din bil.

Express inomhus är en bekväm lösning för dig som vill parkera inomhus i direkt anslutning till terminal. Säkerheten är hög och vi har både kamera och patrullerande bevakning av säkerhetspersonal. Detta är ett snabbt och smidigt parkeringsalternativ för barnfamiljen, weekend- och affärsresenären. Förboka din parkering idag för garanterad plats och pris.

Express inomhus P4

– Direkt anslutning till terminalen

– Maximal höjd vid in- och utfart 2,30 meter

Pris

Timme: 40 kr
Dygn: 270 kr
Vecka: 1 890 kr

Prislista parkering

Express utomhus

Express utomhus är en bekväm och prisvärd lösning för dig som vill parkera utomhus i direkt anslutning till terminal. Säkerheten är hög och vi har kamera och patrullerande bevakning av säkerhetspersonal. Detta är ett snabbt och smidigt parkeringsalternativ för barnfamiljen, weekend- och affärsresenären. Förboka din parkering idag för garanterad plats och pris.

Express Utomhus – P2

– Direkt anslutning till terminalen

Pris

Timme: 30 kr
Dygn: 210 kr
Vecka: 1 050 kr

Prislista parkering

Långtidsparkering

Förboka plats på vår populära och prisvärda långtidsparkering. Säkerheten är hög, området är inhägnat och har patrullerande bevakning. Förboka din parkering idag för garanterad plats och pris.

Långtidsparkering P1

– 3 minuters promenad till terminalen

Långtidsparkering P3

– 3 minuters promenad till terminalen

Pris

Timme: 20 kr
Dygn: 180 kr
Vecka: 475 kr

Prislista parkering

Hämta och lämna 

När du ska hämta eller lämna någon väljer du Hämta och lämna-parkeringen. Parkeringen ligger omedelbart till vänster om parkeringshuset framför terminalen.

Pris

0-15 minuter: Gratis
16-60 minuter: 30 kr
Efter 60 minuter: 30 kr per timme

Kundtjänst Malmö Parkering

Telefon: 010-109 68 10
E-post: parkering@swedavia.se

Kundtjänsten för Malmö Airports parkeringar koordinerar arbetet på flygplatsens parkeringsytor. Den är öppen dygnet runt, året om. Av dem får du svar på frågor som rör parkeringen på Malmö Airport, till exempel vägbeskrivning och prisuppgifter. De hjälper också till med guidning av webbokning per telefon men utför inte själva bokningen åt dig.

Behöver du hjälp vid in- och utfart eller vid betalautomaterna? Tryck på knappen, som finns vid varje infart, utfart och betalautomat, så får du prata med någon från parkeringens kundtjänst via en högtalare.

Hantera bokning

Här kan du enkelt ändra och hantera din parkeringsbokning

Hantera din bokning

Klicka på bilden för större karta

Betalning

Betalning bokad parkering

Du betalar i samband med att du bokar din parkering.

Så här fungerar det

När du är framme vid det parkeringsområde du har bokat läser systemet av din registreringsskylt på bilen. En biljett produceras och när du tar biljetten öppnas bomsystemet. Du behöver inte trycka för att få biljetten!

Om det inte skulle komma ut en biljett trycker du på hjälptelefonsknappen. Sambandscentralen loggar då in dig med hjälp av ditt bokningsnummer, som du fått i mejlet vid bokning av parkeringsplatsen.

Säker betalning
Webbsidan använder SSL-krypterad programvara som är standard inom branschen. Den krypterar all personlig information, bland annat kredit- eller betalkortsnummer samt ditt namn och adress.

Registreringsnumret identifierar din bokning
När du kör in på din bokade parkering läser kamerasystemet av bilens registreringsnummer och du får tillträde till parkeringen. Det är därför viktigt att du ser till att registreringsskylten är läsbar även på vintern.

Information till Nordeakunder
Har du ett betalkort från Nordea måste du aktivera ditt 3D secure. 
Mer information om 3D secure på Nordeas webbplats 

Priser vid bokning
Priset för parkering varierar och sätts utifrån efterfrågan och tillgången på platser. När du förbokar får du också ta del av förmånliga erbjudanden och är alltid garanterad en plats.

Parkering funktionsnedsättning

På Malmö Airport finns tre avgiftsfria platser rakt framför terminalen som är begränsade till max två timmars parkering för dig med giltigt parkeringstillstånd för rörelsehindrad. När du behöver parkera längre tid väljer du parkeringsområde P1 eller parkeringshus P4.

P1

På långtidsparkeringen P1 finns sex stycken särskilt uppmärkta platser närmast in- och utfarten som är anpassade för dig med funktionsnedsättning. Dessa platser är särskilt breda för att förenkla i- och urlastning. När du parkerar här betalar du ordinarie pris för parkering på P1 och tillståndet (RH-kort) ska lämnas väl synligt i vindrutan.

P4

I parkeringshuset finns det två särskilt uppmärkta platser närmast trapphus/hiss på plan 5 respektive plan 7, som är anpassade för dig med funktionsnedsättning. Dessa platser är särskilt breda för att förenkla i- och urlastning. När du parkerar här betalar du ordinarie pris för parkering i P4 och tillståndet (RH-kort) ska lämnas väl synligt i vindrutan.

Elbilsparkering

Parkera och ladda din elbil eller laddhybrid på Malmö Airport

I parkeringshus P4 finns fyra parkeringsplatser där du kan ladda din elbil eller elhybrid. Platserna finns högst upp i parkeringshuset, på plan 8. Två av platserna har kontakt av typ 1 och två av platserna har vanliga uttag för 220 volt där du kopplar in din egen adaptersladd.

Platserna kan inte bokas.

Bra att veta om laddning

För att ladda bilen krävs Typ 2-uttag. Om din bil inte har Typ 2-kontaktkabel måste du ha en adapter anpassad för att ladda bilen. För ytterligare information om detta och vilken typ av uttag du har, kontakta den du har köpt bilen av. 

Abonnemang

Reser du ofta finns abonnemangsparkering att hyra till ett förmånligt pris - det finns alltid plats reserverad åt abonnemangskunder.

Kontakt
Telefon: 010-109 45 00
E-post: malmoairportparkering@swedavia.se

 

Abonnemangsparkering inomhus: P4

Parkeringshuset ligger i direkt anslutning till terminalen, du går från parkeringshuset rakt in i terminalbyggnaden.

Prislista 
1 månad: 2 350 kr
3 månader: 6 000 kr
6 månader: 10 000 kr
12 månader: 16 200 kr

Abonnemangsparkering utomhus: P2 och P6

P2 och P6 befinner sig norr respektive söder om terminalbyggnaden. På 1-2 minuters promenad är du inne i terminalen.

Prislista 
1 månad: 1 400 kr
3 månader: 3 700 kr
6 månader: 6 100 kr
12 månader: 9 800 kr 

Abonnemangsparkering utomhus: P1 och P3

P1 och P3 är långtidsparkeringar som ligger väster respektive norr om terminalbyggnaden. På 3-5 minuters promenad är du inne i terminalen.

Prislista 
1 månad: 1 050 kr
3 månader: 2 650 kr
6 månader: 4 400 kr
12 månader: 7 000 kr

Beställning av abonnemangsparkering - pdf

Service

Få bilen servad under tiden du är bortrest – smidigt, bekvämt och du sparar tid.

Parkeringsservice
Lämna bilen och låt personal parkera den åt dig. När du är tillbaka från din resa står bilen framkörd utanför terminalen.

Serva bilen
Passa på att få bilen servad under tiden du är ute och reser: biltvätt, däckbyte och vaxning är några exempel på service.   

Till prislista och bokning av service av bilen 

 

Gör så här när du kommer till flygplatsen:

  • Parkera din bil vid det gula huset med skyltarna Valet Parking. Personal från Ren Bil tar emot din bil och du får ett inlämningskvitto.
  • När du är bortrest görs den service som du har bokat.
  • Tillbaka från resan hämtar du bilnyckeln i Malmö Airport Visitor Center och visar upp inlämningskvittot och legitimation. Din bil står framkörd utanför terminalen. När Visitor Center är obemannad får du istället ett sms med en kod som ger tillträde till nyckelskåpet hos Valet Parking, där du hämtar din bilnyckel.

 

Kontakt och säkerhet

Kontakta kundtjänst för Malmö Airports parkeringar

Kundtjänsten för Malmö Airports parkeringar koordinerar arbetet på flygplatsens parkeringsytor. Den är öppen dygnet runt, året om. Av dem får du svar på frågor som rör parkeringen på Malmö Airport, till exempel vägbeskrivning och prisuppgifter. De hjälper också till med guidning av webbokning per telefon men utför inte själva bokningen åt dig.

Behöver du hjälp vid in- och utfart eller vid betalautomaterna? Tryck på knappen, som finns vid varje infart, utfart och betalautomat, så får du prata med någon från parkeringens kundtjänst via en högtalare.

Kontakt Malmö Airports parkering

Telefon: 010-109 68 10

E-post: parkering@swedavia.se

Registreringsnumret läses av

För att underlätta betalning och passering vid in- och utfart läser vi av registreringsnummer både vid in- och utfart. Det är därför viktigt att du ser till att registreringsskylten är läsbar även på vintern. Om du har en så kallad personlig registreringsskylt, kan kameran inte läsa av den vilket innebär att du måste trycka på knappen vid utfartsbommen och personligen kontakta kundtjänst som då öppnar bommen manuellt.


Parkeringsvärdar på plats

Parkeringsvärdar ronderar på parkeringsområdena för att lösa dina eventuella problem som enklare tekniska åtgärder, kontroll av platstillgång och 24-timmarsservice. Prata med dem eller kontakta kundtjänst om du behöver hjälp.

Kameraövervakning och patrullerande personal

Det är säkert att parkera på Malmö Airport. Samtliga in- och utfarter på parkeringarna är kameraövervakade och alla parkeringsytor patrulleras av personal från Swedavia och flygplatsens bevakningsentreprenör.

Långtidsparkeringarna är inhägnade med staket, är väl upplysta och har dessutom förstärkt kameraövervakning.

Glöm inte att låsa och tömma din bil

Swedavia tar inte ansvar för stöld av eller skada på fordon eller egendom som finns i fordon som uppställs på Swedavias parkeringsplatser.

Frågor & svar

Här finns vanliga frågor som handlar om att parkera på Malmö Airport.

Allmänna frågor

Hur hittar jag till rätt parkering?
Det finns en karta över de olika parkeringarna här på webbplatsen som går att skriva ut.

Hur gör jag om jag vill parkera bilen men någon annan hämtar upp den?
Lämna bilnyckel och biljett hos Malmö Airport Visitor Center på flygplatsen. Tänk på att inte använda betalkortet vid infarten om du vill ha med kortet på resan eftersom betalning måste göras med samma kort.

Jag reser ofta och kör bil till och från flygplatsen, finns det något rabattsystem för de som reser ofta?
Nej. Däremot finns det möjlighet att hyra parkeringsplatser till ett fast pris. Läs mer under Abonnemangsparkering.

Jag har parkerat på Malmö Airport och fått en parkeringsbot som jag vill överklaga, vart vänder jag mig?
Kontaktuppgifter med utförarens adress och telefonnummer finns på parkeringsboten. Har du invändningar skriver du till Hojab parkeringsservice, 169 81 Solna.

Hur gör jag en bokning?

  1. Ange datum och tid för in- och utfart, samt eventuell kampanjkod. Systemet visar dig vilka områden och tjänster du kan välja mellan. Klicka på "mer info" så får du veta mer om området eller tjänsten.
  2. Gå vidare till betalning och ange dina person- och betaluppgifter. När du bokat får du en bekräftelse via mejl.
  3. Skriv gärna ut karta och vägbeskrivning så har du lättare för att hitta till rätt parkering.

Generellt om bokning av parkering

Måste jag boka min parkering?
Nej, det går bra att komma hit och välja en plats på ett ledigt område. Däremot är kampanjpriser endast tillgängliga för de som bokar i förväg via webbplatsen. Med en bokad plats är du garanterad att parkera på just det område du har valt

Vad menas med kampanjkod?
Ibland har vi kampanjer genom media och samarbetspartners. Om du fått en kampanjkod så anger du den här. Har du ingen kampanjkod så låter du fältet vara tomt. Du får då upp de bästa alternativen tillgängliga för dig vid detta tillfälle.

När har parkeringsområden öppet?
Våra parkeringar håller öppet alla dagar, dygnet runt.

Var kan jag boka min parkering billigast och hur länge får jag parkera?
Generellt sett så blir det billigare ju längre bort från terminalerna du parkerar, men detta gäller inte alltid. Vi rekommenderar att du tittar igenom aktuella erbjudanden i bokningen. Hur kort och lång tid du kan parkera för respektive parkeringsområde framgår också där.

Hur långt innan planerad infart kan jag boka parkering?
Normalt cirka 6 månader, men det kan variera något beroende på hur vi lägger upp våra kampanjer. 

Kan jag boka med kort varsel?
För de flesta parkeringarna gäller att bokning måste göras senast dagen innan avresa. Kortast tid är 2 timmar före infart under förutsättning att det finns platser kvar.

Varför ser jag inte alla parkeringsområden när jag bokar?
Enbart de parkeringsområden som har lediga platser under den valda parkeringsperioden visas.

Kan jag boka en specifik parkeringsplats?
Nej, du kan endast reservera en plats inom ett område, inte en specifik plats. Parkerar du ofta så kan det vara en god idé att hyra en fast plats som alltid är ledig för dig. Mejla gärna malmoairportparkering@swedavia.se. 

Kan kundtjänst hjälpa till att boka parkering?
Vi tar kreditkortssäkerhet på största allvar och kundtjänst kan därför inte genomföra din bokning. De står dock gärna till tjänst med att guida dig genom bokningen.

Hur vet jag att min bokning är genomförd?
En bokningsbekräftelse skickas till din angivna e-postadress.

Jag har inte fått någon bokningsbekräftelse, vad ska jag göra?
Börja med att ta en titt i papperskorgen/mappen för skräppost i ditt e-postkonto. Vissa datorers säkerhetssystem kan vara inställt så att en del e-post hamnar i papperskorgen/mapp för skräppost (spam). Om så inte skulle vara fallet – kontakta kundtjänst så hjälper de dig.

Kan jag förlänga parkeringstiden via sms?
Nej, en bokad parkering går inte att förlänga via sms.

Tillkommer någon bokningsavgift?
Nej, inga andra avgifter än de som du ser vid bokningen tillkommer.

Om jag inte använder min förbokade parkering, kan jag då få pengarna tillbaka?
Nej, vi återbetalar inte en förbokad parkering som inte har använts.

Kortbetalningar vid förbokning

Går det att boka mer än en parkeringsplats under samma tidsperiod med samma betalkort?
Ja, det går bra.

Kan jag boka parkering med ett E-kort (säkert kort)?
Ja, det går bra.

Varför måste jag registrera mitt betalkort vid bokning via webben?
Betalning för parkeringen sker med giltigt betalkort vid bokningstillfället. Giltiga kort är American Express, Mastercard och Visa.

Jag har ett bensinkort som är knutet till Visa/Mastercard. Kan jag använda det för att betala en parkeringsbokning?
Ja.

Infart och utfart

Vad gör jag när jag kommer till parkeringsplatsen?
Kontrollera att du befinner dig på rätt parkeringsområde, det vill säga det område som du bokat.

Kör fram mot bommen och invänta medan systemet läser av och identifierar ditt fordons registreringsnummer. Bokningen identifieras, en infartsbiljett produceras automatiskt och bommen går upp.

Tryck inte för biljett då din biljett produceras automatiskt efter att systemet identifierat fordonets registreringsnummer.

Skulle något mot förmodan inte fungera, vänligen tryck på knappen med telefonsymbol och invänta assistans. Vi är bemannade dygnet runt för att kunna stå till hands och hjälpa dig.

Vad gör jag om jag har bokat en parkering, men det lyser fullt vid infarten när jag kommer fram? 
Om du bokat en plats har du alltid tillträde till den parkering du bokat. Även om parkeringsområdet är fullt för övriga parkerare.

Vad händer om jag parkerar på fel parkeringsområde?
Du debiteras då enligt ordinarie pris för det område du parkerat på. Var därför mycket noga med att kontrollera att du befinner dig på rätt parkering. Kontakta gärna kundtjänst via snabbtelefonen vid infarten för att få bekräftat att du har kommit till den parkering som du har bokat. Ange då namnet på det parkeringsområde som du har bokat plats på.

Måste jag komma exakt den tid som jag angett för parkeringen som jag bokat?
För att systemet ska kunna reservera en plats måste klockslag anges för både infart och utfart. Du kan köra in när som helst det första bokade dygnet efter angivet klockslag, men om du kör in före angivet klockslag det första bokade dygnet så kan en tilläggsavgift förekomma.

Vad händer om jag parkerar för tidigt eller kör ut för sent?
Önskar du förlänga parkeringstiden eller tidigarelägga infarten debiteras ordinarie taxa för valt område för den tid som är utöver den bokade.

Jag har bokat en vecka, men kom hem två dagar före utsatt utfartstid. Återbetalas då resterande kostnad för den parkeringstid som jag inte nyttjade?
Nej, outnyttjad parkeringstid återbetalas inte.

Vad händer om jag inte får igång bilen vid hemkomsten?
Ta kontakt med kundtjänst via snabbtelefonen eller via Visitor Center inne i terminalen. 

Vad händer när jag ska köra ut från parkeringsområdet?
Kör fram till valfri utfartsbom. Bokningen identifieras, parkeringstiden kontrolleras och bommen går upp. I händelse av att läsning ej sker eller att parkering skett längre tid än du bokat – tryck på Hjälp-knappen så får du kontakt med oss.

Parkering för dig med funktionsnedsättning

Kan jag boka en parkeringsplats avsedd för personer med funktionsnedsättning?
Nej, du kan inte boka en parkeringsplats avsedd för personer med funktionsnedsättning. Orsaken till detta är att vi har begränsat antal platser.

Hantera bokning och hitta bokningsuppgifter

Vad är "Hantera min bokning"?
Denna tjänst ger dig möjlighet att ändra eller avboka din bokning på webben. Du söker rätt på din egen bokning genom att ange din e-postadress och ditt bokningsnummer. Till exempel kan du göra en ombokning fram till 24 timmar innan angiven tidpunkt för infart mot en kostnad av 25 SEK. Ändring av personuppgifter är dock kostnadsfri. Du kan också få guidning för att ändra din bokning genom att ringa vår kundtjänst 010-109 32 50. Observera att dygnet räknas från kl. 00.00.

Du kan avboka när som helst fram till 24 timmar innan angiven tidpunkt för infart mot en kostnad av 25 SEK. Gå in på "Hantera min bokning" och följ instruktionerna. Du hittar länken dit i den bokningsbekräftelse som du fått via e-post.
Länk till "Hantera min bokning"

Vad händer om jag glömmer eller förlorar min bokningsbekräftelse? 
Du kan hitta din bokning under "Hantera min bokning", och där kan du också skriva ut dina bokningsuppgifter. Du kan även ringa till kundtjänst så hjälper de dig.

Finns det momsuppgifter på min bokningsbekräftelse?
Ja, bekräftelsen fungerar även som ett kvitto på köpt tjänst och där finns uppgift att moms (25 %) är inkluderad i priset.

När du inte har förbokat parkering

Betala parkering (när du inte har förbokat)

Hur betalar jag min parkering?
Timparkeringen utanför terminalerna betalas i några av våra betalautomater.

Du kan även registrera ett kredit- eller betalkort direkt vid infartsbommen (Maestro och Jet fungerar dock inte). Betalning sker när du använder samma kort vid utfartsbommen.

Det går också bra att ta en parkeringsbiljett vid infartsbommen och därefter betala med kort i en betalautomat eller i Informationen på flygplatsen, när den är bemannad. Du kan även betala med kredit- eller betalkort uppe vid utfartsbommen.

Kan jag köpa flera parkeringar samtidigt på samma kreditkort?
Nej. Eftersom ditt betalkort används som in- och utpasseringskort i systemet kan endast en bokning per betalkort och fordon registreras i taget.

Kontakta parkeringen

Telefon: 010-109 68 10
E-post: parkering@swedavia.se