På denna webbplats använder vi cookies
Genom att fortsätta vara inne på webbplatsen godkänner du hur vi använder cookies. Här får du mer information och vilka inställningar du kan göra
{{importantAnnouncement.HeadLine}}
{{importantAnnouncements[0].HeadLine}}
{{importantAnnouncement.HeadLine}}
Uppdaterad: {{importantAnnouncement.LastUpdated}}

SAS uppgraderade Service Point på Malmö Airport öppnar åter idag

2018-02-26, kl. 14:46

Malmö Airport var först ut att lansera SAS nya Service Point koncept, i april 2012. Ytan har nu blivit uppgraderad inom ramen för SAS övergripande plan för konceptuppgraderingar.

SAS check-in på Malmö Airport

SAS Service Point är en dedikerad yta, en mötesplats för SAS resenärer, där Self-service samt support erbjuds inklusive assistens vid irregularitet i trafiken. På Malmö Airport ligger ytan mitt i incheckningshallen, mellan området för bagageinlämning samt säkerhetskontrollen och Fast Track. Den hålls öppen sju dagar i veckan med öppettider som följer SAS trafikprogram.

– Vi är mycket glada över att SAS valt Malmö Airport för lanseringen av sin uppdaterade Service Point, säger Peter Weinhandl, flygplatschef på Malmö Airport. Det känns glädjande att kunna bidra till att göra livet lite enklare för våra resenärer. SAS nya Service Point koncept blir ett nytt fräscht inslag i incheckningshallen. Jag ser fram emot att välkomna alla resenärer till en skön och avkopplande miljö hos oss.

Sedan 2012 har SAS etablerat ytterligare tre Service Points – i Göteborg, Östersund och Oslo. Copenhagen Airport står näst i tur, där kommer en helt ny Service Point stå på plats under 2018.