På denna webbplats använder vi cookies
Genom att fortsätta vara inne på webbplatsen godkänner du hur vi använder cookies. Här får du mer information och vilka inställningar du kan göra
{{importantAnnouncement.HeadLine}}
{{importantAnnouncements[0].HeadLine}}
{{importantAnnouncement.HeadLine}}
Uppdaterad: {{importantAnnouncement.LastUpdated}}

Arlandas kundnöjdhet ökar mest i årlig hyresgästanalys

2010-10-20, kl. 15:30

Stockholm-Arlanda Airport ökar mest i kundnöjdhet hos sina kontorshyresgäster. Det visar CFI Groups och Fastighetsägarnas årliga Fastighetsbarometer där svenska kontorshyresgästers uppfattning om sin hyresvärd analyseras.


– Vi jobbar hårt för ökad kundnöjdhet bland våra hyresgäster och dagens utmärkelse ser vi som ett erkännande på att vi är på rätt väg med våra insatser. Samtidigt är det en sporre för vårt fortsatta arbete att bli en ännu bättre hyresvärd, säger Nils Förberg, Förvaltningschef, Swedavia Arlanda.

Deltagarna i undersökningen Fastighetsbarometern tillhör landets största ägare av kontorsfastigheter.

– För oss är det en självklarhet att vara med i undersökningen. Inte bara för att vi får viktig information om vad våra hyresgäster tycker om oss och vad vi kan förbättra, utan också för att visar potentiella hyresgäster att vi har en professionell förvaltningsorganisation som spelar i samma liga som de etablerade fastighetsbolagen, säger Nils Förberg.


För mer information:

Nils Förberg, Förvaltningschef, Swedavia Arlanda, 0708-916 037

Anders Bredfell, Presschef, Swedavia Arlanda, 0708-916 401