Swedavia reklam – Global mötesarena för varumärken och människor
Högt observationsvärde
98 procent
Köpstark målgrupp
90 minuters uppehållstid
Rikstäckning
Global mötesarena för miljontals människor
Swedavia Reklam erbjuder en unik varumärkesarena i en attraktiv och dynamisk miljö där såväl nationell- som internationell publik möts.
Varje år passerar miljontals människor Swedavias flygplatser. Dessa resenärer spenderar i snitt 90 minuter på flygplatsen innan avresa. Enligt studier är människor mer positivt inställda till reklam på flygplatser än i andra sammanhang, vilket ger möjligheter att repetera budskapen.
Kontakta Swedavia Reklam och ta del av det breda och flexibla reklamutbudet. Vi erbjuder en fantastisk produktmix och en stor geografisk räckvidd.

Format och produkter
Case

Atlas Copco
Atlas Copcos mål var att öka medvetenheten om bredden inom olika yrkesområden samt lyfta företaget som en attraktiv arbetsgivare. Målet var även att anställda skulle känna stolthet över att arbeta på ett bra och framgångsrikt företag.
41%
av de som arbetar inom industrin har observerat kommunikationen
50%
uppger att de kan tänka sig att ta anställning på Atlas Copco

Kry
Målet med Krys kampanj var att resenären skulle känna sig trygg på resan med vetskapen om att de finns tillgängliga dygnet runt vart än de befinner sig i världen. Kampanjen visade sig ge ett högt observationsvärde, förmodligen på grund av att målgruppen resenärer är väldigt relevant.
71%
av alla resenär har observerat Krys budskap
64%
uppgav att KRY kan vara det nästa alternativet när de söker vård nästa gång