Gå till innehåll

Swedavia reklam – Global mötesarena för varumärken och människor

Förstoringsglas med ett öga i det.

Högt observationsvärde

Genomgående höga observationsvärden för reklambudskap på flygplatsen.

Flygplan

98 procent

Så många flygresenärer passerar Swedavias flygplatser varje år.

Tre personer.

Köpstark målgrupp

En stor andel av resenärerna är hög- till medelinkomsttagare.

Klocka bredvid en person.

90 minuters uppehållstid

Detta ger en unik möjlighet att nå målgruppen vid flera olika tillfällen under en lång period.

Fyra droppformade punkter med flygplan i dem.

Rikstäckning

Möjlighet till annonsering med bred räckvidd, från Kiruna i norr till Malmö i söder.

Global mötesarena för miljontals människor


Swedavia Reklam erbjuder en unik varumärkesarena i en attraktiv och dynamisk miljö där såväl nationell- som internationell publik möts.

Varje år passerar miljontals människor Swedavias flygplatser. Dessa resenärer spenderar i snitt 90 minuter på flygplatsen innan avresa. Enligt studier är människor mer positivt inställda till reklam på flygplatser än i andra sammanhang, vilket ger möjligheter att repetera budskapen.

Kontakta Swedavia Reklam och ta del av det breda och flexibla reklamutbudet. Vi erbjuder en fantastisk produktmix och en stor geografisk räckvidd.

 

Kontakta oss

Europa_utrikesflyg